هتل ساسان شیراز

هتل
عکس هتل ساسان شیراز

هتل ساسان شیراز آخرین بار در سال 1396 مورد بازسازی قرار گرفت تا رضایت بیشتر مهمانانش را جلب کند. این هتل دو ستاره از نظر موقعیت مکانی، عالیست. دسترسی آسان به اماکن دیدنی نظیر حافظیه، حمام وکیل، ارگ کریم خان زند، آرامگاه شاهچراغ و ... از مزیت‌های انتخاب این هتل است.
همچنین هتل ساسان شیراز برای گردشگران داخلی و خارجی خود، تورهای گشت درون شهری و برون شهری ارائه میدهد. فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب شیراز و ترمینال های شهید کاراندیش و مدرس شیراز در نزدیکی هتل واقع شده است
فضاهای اقامتی هتل ساسان دارای امکاناتی چون تلفن، تلویزیون، یخچال، اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، خانه‌داری و ... هستند. همچنین امکانات عمومی هتل شامل مواردی چون صندوق امانات، لاندری، تاکسی سرویس، پارکینگ و ... می‌شود.
رستوران هتل ساسان برای شما غذاهای عالی آماده می‌کند و کافی‌شاپش 24 ساعته آماده سرو انواع نوشیدنی و دسر است. هتل ساسان شیراز سالن صبحانه خوری مجزا نیز دارد و این امکان نیز فراهم است که شما غذایتان را از رستوران سفارش دهید و در اتاق میل نمایید.
آدرس هتل ساسان شیراز در کنار این مطلب قابل مشاهده است. برای رزرو این هتل نیز می‌توانید با شماره تلفن آن، تماس حاصل فرمایید.

عکس سحر قربانی فر

سحر قربانی فر

مسیریابی از طریق:

اطلاعات تماس

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

اسکان ، هتل

برچسب ها