هتل زندیه شیراز

هتل
عکس هتل زندیه شیراز

شیراز از آن شهر هایی است که گشت و گذار در آن زمان زیادی می طلبد و باید سر فرصت به مکان های دیدنی سر زد و لذت کافی را برد. اگر قصد سفر به شیراز را دارید و دلتان می خواهد به خودتان یک استراحت حسابی بدهید و در یک اقامتگاه درجه یک ساکن شوید، هتل زندیه شیراز پیشنهاد ما به شماست. این هتل با انواع اتاق ها و سوئیت هایی که دارد دقیقا آن چیزی که مد نظر شماست را در اختیارتان می گذارد.
سوئیت های بیزنس کلاس برای کسانی که به قصد کار و تجارت راهی شیراز شده اند انتخاب مناسبی است. این واحد ها امکاناتی شامل کامپیوتر، اینترنت پر سرعت، پرینتر و فکس دارند و در حد یک دفتر اداری مجهز اند. سوئیت های ماه عسل برای تجربه یک ماه عسل دلپذیر و شیرین با تزئینات گل، میوه، شیرینی و کیک، پذیرای زوج های جوان است. سوئیت های مجلل هتل زندیه با امکاناتی بی نظیر، یک اتاق کاملا متفاوت است. این سوئیت با مبلمان مجلل و دکوراسیون زیبا، همچنین بالکنی پر گل و گیاه با نمای دروازه قرآن و ارگ کریم خان یک واحد عالی است.
از امکانات هتل زندیه شیراز می توان به حمام سنتی آن اشاره کرد که با معماری ویژه، فضایی را به زیبایی حمام های قدیمی طراحی کرده و با ارائه خدمات عالی، محیطی آرامش بخش و خستگی در کن را برای میهمانان فراهم کرده است. در ضمن مجموعه ورزشی هتل با بخش های مختلف بدنسازی، استخر، سونا، جکوزی و ویتامین سرا، بهترین موقعیت برای ورزش و رسیدگی به سلامتی است.
هتل زندیه شیراز برای سلیقه ها ارزش قائل است و در دو رستوران کلاسیک و سنتی آماده خدمت رسانی به مسافران است. منوی غذای هتل زندیه شیراز همان چیزی است که در ذهن شما می گذرد و مطمئنا پیشنهاد های هیجان انگیزی برای شما دارد. تنوع بوفه صبحانه هتل زندیه شیراز به حدی است که انتخاب را برای شما سخت می کند و کیفیت غذا ها آنقدر بالاست که دلتان می خواهد همه را امتحان کنید. کافی شاپ و حیاط باغ هتل، هر دو فضایی آرام و دنج برای دقایقی در خلوت گذراندن یا با خانواده و دوستان سپری کردن است.

عکس معصومه صالحی

معصومه صالحی

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

اسکان ، هتل

برچسب ها