هتل رویال شیراز

هتل
عکس هتل رویال شیراز

سفر به شهر شعر و ادب و فرهنگ با اقامتی لوکس و بی نظیر در هتل رویال شیراز تبدیل به خاطره ای فراموش نشدنی خواهد شد. هتل رویال در خیابان قرآن منتظر شماست تا اقامتی خوش و خاطره ای به یاد ماندنی را برایتان در شیراز بسازد. وارد هتل رویال که می شویم لابی دلباز و بزرگ هتل همراه با استقبال گرم کارکنان هتل حالمان را عوض می کند. نشستن در لابی هتل و صرف یک نوشیدنی گرم در کنار دوستانتان، یک دورهمی خوب و دلچسب را فراهم می کند.
هتل رویال که در نزدیکی دروازه قرآن، آرامگاه حافظ و سعدی، موزه هفت تنان و ارگ کریم خان قرار دارد، گشت و گذار در شیراز را برایتان آسان کرده است. بعد از گذران یک روز پر هیاهو، استراحت در استخر هتل رویال و صرف یک قهوه ی خوش طعم در کافی شاپ هتل، روزمان را به بهترین شکل به پایان می رساند. پیشنهاد می کنیم اگر در هتل رویال اقامت داشتید، صبحانه ی متنوع این هتل را از دست ندهید. رستوران هتل رویال شیراز با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی منتظرتان است تا به بهترین شکل از شما پذیرایی کند.
علاوه بر تمام این ها، هتل رویال شیراز با سالن کنفرانس مجهز و وسیعی که دارد شما را در سفرهای کاریتان همراهی خواهد کرد. تنها کافی است قبل از ورود به شیراز این هتل را رزرو کنید و از راحتی سفرتان مطمئن شوید.

عکس زهره طیبی

زهره طیبی

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

اسکان ، هتل

برچسب ها