هتل بزرگ شیراز

هتل
عکس هتل بزرگ شیراز

هتل بزرگ شیراز از جمله هتل های معروف و مدرن شهر شیراز است که در سال 1392 آغاز به کار کرد. ساختمان هتل بزرگ شیراز 14 طبقه و 158 واحد اقامتی شیک و لوکس دارد. هتل بزرگ شیراز در نزدیکی دروازه قرآن واقع شده و موقعیت مناسبی نسبت به مکان های فرهنگی و جاذبه های گردشگری شهر شیراز دارد.
ساختمان هتل شیراز در نزدیکی دروازه قرآن، حافظیه و آرامگاه خواجوی کرمانی قرار گرفته و تا فرودگاه و ترمینال مسافربری شیراز فاصله کمی دارد. هتل بزرگ شیراز پنج ستاره دارد و جزو هتل های لوکس و با امکانات شهر شیراز به شمار می رود. پارکینگ مسقف، کافی شاپ، اتاق ماساژ، خدمات اسپا، سالن بدنسازی، استخر، جکوزی، اتاق گیم نت، سالن بیلیارد، آرایشگاه، اتاق جلسات و سالن کنفرانس از جمله امکانات عمومی هتل بزرگ شیراز است.
هتل بزرگ شیراز رستوران ایرانی و فرنگی دارد. رستوران ایتالیایی هتل بزرگ شیراز به خاطر غذاهای خوشمزه و جذابش معروف است. همچنین صبحانه بوفه هتل بزرگ شیراز همه روزه در اختیار شماست. هتل بزرگ شیراز یک مجموعه کامل از هر آن چیزی است که در طول سفر به آن نیاز دارید. با رزرو هتل بزرگ شیراز خاطره سفری خوش و راحت برای شما به یادگار می ماند.

عکس مرضیه قنبری

مرضیه قنبری

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

اسکان ، هتل

برچسب ها