فست فود داتیس

فست فود
عکس فست فود داتیس

اگر در شیراز به دنبال طعمی خاص و رستورانی متفاوت و با کیفیت هستید فست فود داتیس را امتحان کنید. شیراز، فست فودی های زیادی دارد و قطعا رقابت ایجاد شده کیفیت رستوران ها را بالا می برد. اما فست فود داتیس شیراز توانسته با تمرکز بر روی کیفیت و طبخ رنگارنگ محصولات غذایی اش، خودش را از رقبا جدا کند. این تنها یک ادعا نیست. تیم حرفه ای داتیس توانست در سال ۱۳۹۷ واحد نمونه کیفیت صنایع غذایی استان فارس شود و لوح زرین در رضایت مشتری و کیفیت مواد غذایی دریافت کند. در صفحه اینستاگرام داتیس این اتفاق بزرگ با جزییات آن نمایش داده شده است.
برگر ذغالی، انواع ساندویچ با طبخ مخصوص داتیس، پاستا و خوراک مکزیکی و انواع نوشیدنی ها از جمله غذاهای این فست فودی مشهور شیراز است. قطعا همه فاکتورهای یک فست فودی غذای آن نیست. برخورد پرسنل و فضای دنج و راحت آن از عوامل بعدی است. طراحی مبلمان راحت و نرم در فست فود را داتیس برای اولین بار در شیراز انجام داد و توانست از این بابت هم رضایت مشتری را کسب کند.
در داتیس چند فضای لاکچری و وی آی پی هم طراحی شده که با استفاده از زیباترین صندلی ها و مبل ها می‌ تواند میزبان جشن های خاص و دورهمی های شما باشد. اگر مایل بودید طعم اصیل و باکیفیت را در شیراز تجربه کنید به داتیس در معالی آباد، ابتدای پزشکان سربزنید.

عکس مرضیه قنبری

مرضیه قنبری

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

خوردني ، فست فود

برچسب ها