فست فود بمب فود شیراز

فست فود
عکس فست فود بمب فود شیراز

به نظرم شهر شیراز شهر شعر و شاعری و عشق و گل و بلبل و خوراکی های خوشمزه است. اصلا یکی از جاذبه های گردشگری این شهر همین تنوع رستوران ها، کافه ها و فست فود هاست. جالب اینجاست که اهالی شیراز هم شیفته این جاذبه هستند و سرحال تر از گردشگران به دنبال رستوران ها و کافه های تازه و غذا های جدید می گردند. فست فود بمب فود شیراز اولین ساندویچ بمبی در شیراز است که حسابی میان مردم جا باز کرده و به اصطلاح ترکونده.
منوی بمب فود با اسم های بامزه و غذاهای جدید و پر و پیمون، شما را هیجان زده می کند. غذاهایی مثل ساندویچ آر پی جی، چرچیل، توپولوف و ... پیشنهاد های رستوران به شماست. همه این ساندویچ ها توضیحاتی دارند که شما را از محتویات آن ها با خبر می کند.
مواد اولیه ساندویچ های بمب فود شیراز، هات داگ، ژامبون، برگر، فیله مرغ سوخاری و قارچ و پنیر است که سر آشپز های این رستوران توانسته اند با ترکیب این مواد، ساندویچ های خوش طعم و جذابی را برای مشتریان سرو کنند. این ساندویچ ها به این دلیل که حسابی پر ملات هستند همیشه برای دو نفر کافی اند و از این جهت خوردن یک وعده غذای جدید و خوشمزه در بمب فود شیراز بسیار به صرفه است.

عکس معصومه صالحی

معصومه صالحی

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

خوردني ، فست فود

برچسب ها