کافه گالری آریانا شیراز

کافی شاپ

کافه گالری آریانا شیراز در طبقه اول مرکز خرید هامون قرار دارد، اما در عین حال جایی دنج و آرامش‌بخش است. نخستین نکته‌ای که جلب توجه می‌کند، فضاسازی و دکوراسیون جالب کافه گالری است. از ترکیب رنگ آبی و قرمز صندلی‌ها و پرده‌ها گرفته تا سقف آیینه‌ای که همه‌چیز را بازتاب می‌دهد. از گلدان‌های کوچک و بزرگ نصب شده روی پارتیشن‌ها گرفته تا لوگوی فوق‌العاده زیبای کافه که معلوم است یک طراح خوش‌فکر پشتش بوده است.
از اینها که بگذریم، کافه گالری آریانا شیراز همانطور که از اسمش پیداست یک گالری نیز هست. بر روی سه‌پایه‌های نقاشی متعدد، نقاشی‌های زیبایی قرار گرفته است که می‌توانید ساعت‌ها به جزئیاتشان دقیق شوید و لذت ببرید.
منوی کافه آریانا پر است از میکس‌های جدید نوشیدنی‌های سرد و گرم و کیک‌ها و دسرهایی که با خوش‌فکری باریستاها و آشپزهای کافه، خاص خود کافه شده‌اند و مهر کافه را با خود دارند. غذاهای کافه نیز متنوع و خوشمزه‌اند. اما فرقی که غذاها، دسرها، کیک‌ها و نوشیدنی‌های کافه گالری آریانا شیراز با بسیاری از دیگر کافه‌ها دارند، این است که آنچه سرو می‌شود، خود یک اثر هنری است. دیزاین یک نوشیدنی همانقدر مهم است که طعم آنچه در آن به هم آمیخته شده است؛ کافه آریانا از این بابت سنگ تمام گذاشته است.
کافه گالری آریانا شیراز را امتحان کنید، ضرر نمی‌کنید!

عکس سحر قربانی فر

سحر قربانی فر

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

خوردني ، کافی شاپ

برچسب ها