سینما سعدی شیراز

سینما
عکس سینما سعدی شیراز

اگر شما هم عاشق چیزهای نوستالژیک هستید و برایتان جالب است که دست همسرتان را گرفته و برای تماشای یک فیلم خوب به سینمایی بروید که حدود 60 سال پیش، هم سن و سالان پدربزرگ هایتان درست در همان سالن ها همراه با نامزدشان، فیلم ""10 فرمان"" ساخته ""سیسسل ب دومیل"" را نگاه می کردند، بد نیست رفتن به سینما سعدی شیراز، یکی از لوکس ترین سینماهای خاورمیانه در آن روزگار را در اولویت برنامه هایتان قرار دهید.
در یکی از روزهای دی ماه سال 1339 شمسی، سینما سعدی با پخش فیلم «پمپی در آتش» با حضور جمعی از مسئولان شهر افتتاح شد. به دلیل دوری از مرکز شهر، این سینما تا سالیان سال، فقط شب ها مبادرت به اکران و پخش فیلم می کرد و تنها فیلمی که در آن زمان با اقبال عمومی رو به رو شده بود، همان فیلم ""10 فرمان"" بود. تا اینکه در سال 1350، سینما سعدی بازسازی شد و از آن پس، پخش فیلم های فارسی را هم در برنامه خود قرار داد و تا به امروز هم به این فعالیت ادامه داده است.
سینما سعدی شیراز با ظرفیت حدودی 950 نفر و برخورداری از درجه کیفی یک، علاوه بر داشتن سالن سینمای تابستانه، همه ساله محل اصلی برگزاری جشنواره فیلم فجر در شهر شیراز نیز هست. برای خرید بلیط این سینما می توانید به سایت سینما تیکت مراجعه کنید.

عکس بنفشه ذاکری

بنفشه ذاکری

اطلاعات بیشتر

    سینما

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

تفریح ، سینما

برچسب ها