کافه معجون شیراز

کافه
عکس کافه معجون شیراز

حتما تا به حال برایتان پیش آمده که بعد از یک پیاده روی دلچسب در کوچه باغ های پر درخت و زیبای خیابان قصرالدشت، وقتی برای فرار از آلودگی شهر، ریه هایتان را به کمی تنفس در هوای پاک دعوت کرده اید، دلتان بخواهد که با خوردن یک بستنی یا شیک خوش طعم، کمی بیشتر خودتان را تحویل بگیرید. در این مواقع، رفتن به کافه معجون شیراز درست در همان حوالی، می تواند پیشنهاد خوبی برای شما باشد.
در طبقه اول کاف شاپ معجون می توانید علاوه بر انواع شیک و میکس آبمیوه های طبیعی مختلف، ذرت مکزیکی، دسرهای متنوع و انواع فالوده و بستنی اعم از سنتی و میوه ای را نیز سفارش دهید و متناسب با حال و هوایتان، فضای بیرون یا داخل مجموعه را برای نشستن انتخاب کنید. اگر حسابی گرسنه هستید و هیچ چیز به اندازه خوردن غذا شما را راضی نمی کند، بد نیست سری به طبقه دوم کافه معجون بزنید که اختصاص به فضای کافی شاپ دارد و با سفارش یک دیس سوخاری یا پاستا، دلی از عزا در بیاورید. البته اگر در حال گرفتن رژیم هستید، پیشنهاد ما به شما انتخاب یکی از آیتم های موجود در بخش سالاد منو است.
همه روزه از ساعت 8 صبح تا 2 بامداد می توانید به کافه معجون شیراز مراجعه کنید و با خیال راحت و بدون پرداخت پولی بابت مالیات و حق سرویس از سفارشتان لذت ببرید.

عکس بنفشه ذاکری

بنفشه ذاکری

اطلاعات بیشتر

    کافه

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

خوردني ، کافه

برچسب ها