کافه فروشگاه شهرزاد شیراز

کافه
عکس کافه فروشگاه شهرزاد شیراز

کافه فروشگاه شهرزاد شیراز، از آن کافه های صاحب سبکی است که هم در طراحی دکوراسیون داخلی و هم در طبخ و آماده کردن سفارش های مختلف، حرفی برای گفتن دارد. به محض ورود به کافه، فضایی بزرگ و دوطبقه با میز و صندلی های چوبی بامزه ای که احتمالا تا به حال شبیهش را در جای دیگری ندیده اید، رو به رویتان نمایان می شود. چیزی که شاید در همان ابتدا توجهتان را جلب کند، قفسه های انتهای کافه است که با اشکال هندسی جالبی، انواع ظروف و مواد اولیه کافی شاپی را در خود جای داده؛ اینجا باید همان بخش فروشگاهی کافه شهرزاد باشد.
کافه شهرزاد به خوبی از پس ترکیب سنت و مدرنیته برآمده و پا را از حد شعار فراتر گذاشته است. چینش کاشی های رنگارنگ و بی نظیر با طرح های اصیل، در کنار دیوارپوش هایی از جنس آجر، حس صمیمیت یک مکان آشنا را منتقل می کند. فوق العاده نیست که در شهرزاد می شود با سفارش املت ایرانی مخصوص، یک سینی جذاب مسی در کنار مخلفات هیجان انگیزی مثل ریحون، گردو، گوجه و خیار و خامه و عسل که همگی در کاسه های مسی سرو می شوند، داشته باشید و در عین حال بتوانید مدرن ترین و خوشمزه ترین صبحانه های فرنگی مثل صبحانه پرطرفدار نیوجرسی را در ظروف امروزی تحویل بگیرید؟ علاوه بر این ها، کافه شهرزاد با سرو غذاهایی مثل پایتای سبزیجات، به فکر مشتریان گیاه خوار خود هم بوده است.
هر روز از ساعت 8 صبح تا 23:30 شب می توانید مهمان کافه شهرزاد باشید و حواستان باشد که اگر برای ناهار به اینجا آمده اید از طعم لذیذ غذاهای معرکه ای مثل ترشه کباب غافل نشوید.

عکس بنفشه ذاکری

بنفشه ذاکری

اطلاعات بیشتر

    کافه

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

خوردني ، کافه

برچسب ها