کافه فردوسی شیراز

کافه
عکس کافه فردوسی شیراز

خیابان فردوسی در شهر شیراز یکی از خیابان های معروف و مورد علاقه توریست ها و گردشگران ایرانی و خارجی است. کافه فردوسی شیراز هم در همین خیابان و روبروی هتل آرین قرار دارد. چیدمان و طراحی داخلی سنتی این کافه با کاشی کاری های زیبا، اولین چیزی است که توجه هر رهگذر و مسافری را به خود جلب می کند.
نوشیدنی های سنتی مثل شربت خیار سکنجبین، انواع عرقیجات گیاهی شیرازی و غذاهای کافی شاپ فردوسی که در ظروف سنتی سرو می شود برای مشتریان جذاب است. موسیقی آرامش بخشی که همیشه در کافه پخش می شود و علاوه بر آن ممنوع بودن مصرف دخانیات در فضای داخلی کافه، باعث متمایز بودن و منحصر به فرد بودن مشتری هایی می شود که به این کافه می روند.
منوی صبحانه کافه فردوسی شیراز بسیار متنوع است و شامل صبحانه سنتی (نان و مربا یا پنیر و ...) و انواع غذاهاست. قهوه های این کافه، شهرت زیادی دارد و کیک های خوشمزه و متنوع کافه فردوسی هم همیشه تازه هستند و توسط کارکنان پخته می شوند. پاستاها، انواع سالاد و فست فود، کباب تابه ای و به ویژه سالاد مرغ معروف کافه فردوسی که در سینی مسی سرو می شود، از دیگر مشخصه های معروف این کافه است.
کافه فردوسی شنبه تا پنجشنبه، یکسره از ساعت 9 صبح تا 11:30شب و جمعه ها، در دو شیفت (صبح ها از ساعت 9 تا 12 و عصر از ساعت 5:30 تا 1:30 شب) با غذاها و نوشیدنی های متنوع آماده پذیرایی است.

عکس معصومه صالحی

معصومه صالحی

اطلاعات بیشتر

    کافه

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

خوردني ، کافه

برچسب ها