کافه رستوران شکلات شیراز

کافه
عکس کافه رستوران شکلات شیراز

از نظر من کافه رستوران شکلات شیراز، یک همه فن حریف واقعی است که از صبحانه تا شام و در هر شرایطی می توان روی آن حساب کرد. اگر دوستانتان سلایق و ذائقه های مختلفی دارند که در هیچ کافه یا رستورانی با هم به تفاهم نمی رسند، می توانید با خیال راحت، کافه رستوران شکلات را به عنوان محل قرار خود انتخاب کنید و مطمئن باشید هر چه که بخواهید سفارش دهید، در منوی این کافه پیدا می شود. از فست فود و سالاد و غذاهای ایرانی گرفته تا آبمیوه و شیک و گلاسه و قهوه.
در کافه شکلات علاوه بر تنوع در منو، در انتخاب جای نشستن هم دستتان باز است، اگر دوست دارید در حین خوردن میان وعده موردعلاقه تان، از پنجره کافه، فضای سبز پارک انتظار را تماشا کنید، می توانید یکی از صندلی های نزدیک پنجره را برای نشستن انتخاب کنید. اگر هم همیشه راحتی برایتان حرف اول را می زند، می توانید در حالی که دستتان را دور ماگ قهوه تان حلقه کرده اید، در یکی از مبل های نرم کافه فرو رفته و کمی ذهنتان را از درگیری های روزمره آزاد کنید. یکی دیگر از گزینه های موجود برای نشستن هم فضای بیرون است.
راستی اگر از آن دسته افرادی هستید که معتقدند فوتبال دیدن تنهایی نمی چسبد، می توانید برای تماشای دربی به کافه شکلات رفته و آنجا را دسته جمعی روی سرتان بگذارید. از اقدامات جالب دیگر صاحبان این کافه رستوران هم می شود به پخش فیلم و سریال حوالی بعدازظهر هر روز اشاره کرد.

عکس بنفشه ذاکری

بنفشه ذاکری

اطلاعات بیشتر

    کافه

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

خوردني ، کافه

برچسب ها