هتل آپارتمان هدیش شیراز

هتل آپارتمان
عکس هتل آپارتمان هدیش شیراز

هتل آپارتمان هدیش شیراز در سال 1382 در 5 طبقه بنا شد و پس از آن یک بار و در سال 1395، جهت کسب رضایت بیشتر مسافران، بازسازی شد. این هتل سه ستاره دارای 30 واحد آپارتمان یک خوابه، دو خوابه و سه خوابه است که در این 5 طبقه توزیع شده اند.
هتل آپارتمان هدیش، به دلیل واقع بودن در خیابان مهم و پرترددی مثل کریم خان، دسترسی آسانی به بافت تاریخی و اکثر مناطق دیدنی دارد، به طوری که با 5 دقیقه پیاده روی از هتل می شود به مرکز شهر رسید و فاصله تا حرم شاهچراغ نیز تنها حدود 2 کیلومتر است. بعلاوه از هتل هدیش تا فرودگاه نیز 20 دقیقه و تا راه آهن 45 دقیقه راه است.
رستوران هتل هدیش ، 100 نفر ظرفیت دارد که در آن انواع غذاهای لذیذ ایرانی و فرنگی، سرو می شود. همچنین شما می توانید بعد از برگشتن از یک گشت و گذار حسابی در شهر بهار نارنج، برای رفع خستگی و تجدید قوا، خودتان را به صرف یک نوشیدنی گرم یا سرد در کافی شاپ هدیش و یا یک استکان چای کمر باریک مشتی در چایخانه سنتی مجموعه مهمان کنید.
از امکانات خوب هتل آپارتمان هدیش علاوه بر وجود سرویس ایرانی و فرنگی، یخچال، تلویزیون و اینترنت رایگان، می توان به امکان پخت و پز در هر یک از واحدها اشاره کرد که این موضوع تا حد زیادی می تواند هزینه های سفر شما را کاهش دهد. برای رزرو هتل آپارتمان هدیش شیراز، می توانید علاوه بر تماس با مجموعه، به هر یک از سایت های رزرو اینترنتی هتل نیز مراجعه کنید.

عکس بنفشه ذاکری

بنفشه ذاکری

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

برچسب ها