هتل آپارتمان رز ریحان شیراز

هتل آپارتمان
عکس هتل آپارتمان رز ریحان شیراز

شهر شیراز از آن شهر هایی است که برای سفر به آن به یک اقامت راحت نیاز دارید تا بتوانید با آرامش در شهر چرخ بزنید، آثار باستانی را با صبر و حوصله تماشا کنید، با بافت قدیمی شهر آشنا شوید، با مردم مهمان نواز شیرازی معاشرت کنید و لذت ببرید. هتل آپارتمان رز ریحان شیراز با امتیاز 3 ستاره یک انتخاب خوب برای یک اقامت بی دغدغه است.‌ این هتل یکی از هتل های نوساز شیراز است که در سال 1394 افتتاح شد.
یکی از ویژگی های مهم هتل رز ریحان موقعیت مکانی آن است که در مرکز شهر قرار دارد و دسترسی خوبی به مکان های دیدنی شیراز دارد و همچنین برای خرید سوغاتی مراکز خرید خوبی در نزدیکی هتل وجود دارد. هتل آپارتمان رز ریحان در 7 طبقه و 25 واحد اقامتی بنا شده است که واحد ها شامل اتاق ها و آپارتمان های یک خوابه است. واحد هایی دلباز و نورگیر، آشپزخانه هایی با تمام امکانات آشپزی و تخت های نرم و راحت که فضایی به راحتی خانه را برای شما فراهم کرده اند.
فست فود و رستوران ایرانی هتل رز ریحان با سرآشپز های حرفه ای و منوی متنوع، در سه وعده غذایی در انتظار شماست. در ضمن جکوزی و استخر هتل یک انتخاب خوب برای در کردن خستگی روز بعد از پیاده روی های طولانی و گشت و گذار در شهر است. برای رزرو هتل آپارتمان رز ریحان شیراز می توانید با شماره تلفن آن تماس حاصل کنید.

عکس معصومه صالحی

معصومه صالحی

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

برچسب ها