هتل آپارتمان جهان نما شیراز

هتل آپارتمان
عکس هتل آپارتمان جهان نما شیراز

هتل آپارتمان جهان نما شیراز از جمله هتل های معروف شیراز است که از سال 1395 فعالیت خود را در عرصه هتلداری آغاز کرده و با ارائه خدمات عالی و پذیرایی از گردشگران داخلی و خارجی، نامی خوش را از آن خود کرده. ساختمان هتل جهان نما در بلوار هجرت شیراز واقع شده و 9 طبقه با 25 واحد آپارتمانی و سوئیت دارد.
هتل جهان نما موقعیت مکانی خوبی دارد و به موزه هفت تنان، باغ جهان نما، بازار وکیل، آرامگاه سعدی و حافظ، ارگ کریمخان و مراکز خرید شیراز دسترسی آسان دارد. همچنین فاصله هتل جهان نما تا ترمینال مسافربری و فرودگاه شیراز مسافت کوتاهی است و به راحتی می توانید در سطح شهر رفت و آمد کنید.
واحدهای اقامتی هتل جهان نما تمیز و شیک هستند و خدماتی مثل روم سرویس، صبحانه، تلویزیون، یخچال، اینترنت، مینی بار و سیستم تهویه مناسب دارند. همچنین رستوران هتل جهان نما شیراز، کافی شاپ، پارکینگ اختصاصی، استخر، جکوزی، تاکسی سرویس و خدمات ویژه برای معلولین از امکانات عمومی این هتل به شمار می رود.
مدیریت هتل جهان نما با همکاری پرسنل مجرب و کارآزموده در تلاش است تا رضایت مهمانان عزیز را جلب کند. اگر قصد سفر به شهر زیبا و تاریخی شیراز را دارید، رزرو هتل آپارتمان جهان نما می تواند انتخاب خوب شما باشد چرا که قیمت مناسب و دسترسی راحت به جاذبه های گردشگری و فرهنگی شیراز را داراست.

عکس مرضیه قنبری

مرضیه قنبری

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

برچسب ها