هتل آپارتمان تچر شیراز

هتل آپارتمان
عکس هتل آپارتمان تچر شیراز

هتل آپارتمان تچر شیراز در قلب شهر فرهنگ و هنر در سال 1388 به بهره برداری رسید. شاید با شنیدن اسم این هتل، از خودتان بپرسید معنی کلمه تچر چیست؟ تچر در لغت نامه دهخدا به معنی کاخ کوچک بوده و در واقع از نام کاخ اختصاصی داریوش بزرگ گرفته شده است.
هتل آپارتمان تچر در 4 طبقه شامل 12 سوئیت با امکاناتی نظیر حمام، سرویس بهداشتی فرنگی، مینی بار، جدیدترین سیستم تهویه مطبوع، آشپزخانه با کلیه لوازم رفاهی، تلویزیون، اینترنت پرسرعت، سیستم ویدئو و صوتی مرکزی و ماهواره می باشد. بخش تاکسی سرویس هتل نیز با در اختیار داشتن رانندگانی مجرب و سرویس های حمل و نقل مناسب، به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی به میهمانان گرامی است. رستوران هتل آپارتمان تچر شیراز با گنجایش حدود 30 نفر، همه روزه در وعده های صبحانه، ناهار و شام، با سرو انواع غذاهای لذیذ ایرانی و فرنگی در خدمت مسافران است.
از مزایای این هتل می توان به موقعیت جغرافیایی مناسب و نزدیکی آن به مجموعه های تاریخی مثل بازار و حمام وکیل و آرامگاه شاعران بزرگی چون حافظ و سعدی اشاره کرد. برای رزرو هتل آپارتمان تچر شیراز علاوه بر مراجعه حضوری می توانید با مراجعه به سایت مجموعه، اقدام به رزرو اینترنتی نمایید.

عکس بنفشه ذاکری

بنفشه ذاکری

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

برچسب ها