هتل آپارتمان آرین شیراز

هتل آپارتمان
عکس هتل آپارتمان آرین شیراز

اگر هزینه اقامت در هتل برایتان سنگین است و یا به هر علتی نمی خواهید برای اقامتتان به این اندازه خرج کنید و از طرفی تمیزی محیط، سطح خدمات و کیفیت مهمان پذیرها اغلب شما را راضی نمی کند، بد نیست نگاهی به شرایط و امکانات هتل آپارتمان آرین شیراز بندازید.
این هتل آپارتمان در 5 طبقه، دارای 16 آپارتمان و 6 اتاق است که این آپارتمان ها به صورت یک خوابه، دو تخته و دو خوابه چهار تخته، همراه با امکاناتی نظیر سرویس ایرانی و فرنگی، حمام، سشوار، تلویزیون، گرمایش و سرمایش مرکزی، اینترنت رایگان، بالکن، آشپزخانه و حتی ظروف پخت و پز، در اختیار مسافرین قرار می گیرد.
خوردن صبحانه رایگان و متنوع در فضای دلنشین هتل آپارتمان آرین، می تواند شروعی خوب و پر انرژی برای یک ماجراجویی تازه باشد. این مجموعه با داشتن دو رستوران، یکی با فضایی سنتی و دیگری با چیدمانی مدرن، توانسته هر سلیقه غذایی را راضی نگه دارد. از امکانات خوب دیگر آرین می توان به وجود چایخانه سنتی، کافی شاپ، استخر، سونا و جکوزی وخدمات خشکشویی نیز اشاره کرد.
هتل آپارتمان آرین، در یکی از خیابان های زیبای مرکزی و دارای بافت سنتی شهر واقع شده که از این جهت می تواند برای گردشگران علاقه مند به تاریخ و فرهنگ، هیجان انگیز باشد. برای رفتن به اماکن دیدنی از اینجا، کافی است چند دقیقه ای پیاده روی کنید و یا از وسایل نقلیه متعدد موجود استفاده کنید. برای رزرو هتل آپارتمان آرین شیراز نیز می توانید به صورت آنلاین، به سایت مجموعه مراجعه کرده و از قسمت رزرو هتل در منو، تاریخ و نوع اقامتتان را انتخاب کنید.

عکس بنفشه ذاکری

بنفشه ذاکری

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

برچسب ها