سرزمین موج های خروشان مشهد

شنا
عکس سرزمین موج های خروشان مشهد

سرزمین موج های خروشان به عنوان بزرگ ترین مجموعه آبی سرپوشیده در جهان، در یکی از بهترین مناطق تفریحی مشهد، توانایی پذیرایی همزمان از خانم ها و آقایان را دارد. یکی از مواردی که این مجموعه را از سایر مجموعه های آبی متمایز میکند، وجود کارواش و مرکز خرید در داخل مجموعه است. 63 سرسره مدرن و هیجان انگیز، سالن مجهز ایروبیک، سالن ماساژ، ترامپولین و غار نمک از امکانات جذاب دیگر سرزمین موجهای خروشان می باشد. این هم از یک تیر و چند نشان. تصور میکنید که هنوز چندان شگفت زده نشده اید؟ نظرتان راجع به تجربه سوار شدن بر طولانی ترین و مرتفع ترین زیپ لاین سرپوشیده جهان با سرعت 61 کیلومتر بر ساعت چیست؟ یا اینکه رفقایتان را بعد از اینکه حسابی در طولانی ترین رودخانه موج ایران، آب بازی کرده اید، به یک جنگ لیزری دعوت کنید؟ سقوط آزاد ۲۳ متری این پارک نیز در نوع خود در دنیا بی نظیر بوده و توانسته توجه بسیاری از مشتاقان هیجان را به خود جلب کند.
اگر طرفدار پروپاقرص فیش اسپاها هستید، اینجا می توانید از بزرگترین سالن فیش اسپای خاورمیانه استفاده کنید. یک بار استفاده از فیش اسپا سبب خوابی راحت، از بین رفتن سلول های مرده پا و همچنین رفع خستگی و استرس های روزانه می شود.
سانس موج های خروشان برای خانم ها و آقایان همه روزه از ساعت 9 الی 21 می باشد. برای تهیه اینترنتی بلیط موج های خروشان نیز میتوانید به وبسایت خود مجموعه مراجعه کنید.

عکس بنفشه ذاکری

بنفشه ذاکری

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

تفریح ، شنا

برچسب ها