سرزمین موج های آبی مشهد

شنا
عکس سرزمین موج های آبی مشهد

اگر هوس یک روز پر هیجان و یک تفریح انرژی بخش را کرده اید، کافی است سفری به سرزمین موج های آبی در قاسم آباد مشهد داشته باشید و در این جزیره ی تفریحی یک روز خاطره انگیز را بسازید.
این مجموعه ی تفریحی با داشتن انواع و اقسام سرسره های متنوع و جت های آبی و تیوپ های بادی و سقوط آزاد همه ی سلیقه ها را در برمی گیرد. و با فراهم کردن سرسره ی کودک و تفریحات آرام تر و مهد کودک استفاده برای همه ی سنین را در فراهم نموده است. استفاده از کلیه ی این امکانات بدون محدودیت زمانی یک روز سرتاسر نشاط را برایتان مهیا می کند. اما فقط تفریح آبی نیست که این مجموعه را منحصر به فرد ساخته است؛ تفریحات دیگری مثل واقعیت مجازی و سینما 3 بعدی در کنار رستوران بزرگ موج های آبی نشاط و سرگرمی مضاعفی به همراه می آورد. در کنار همه ی این سرگرمی ها حمام ترکی و سالن های ماساژ موج های آبی با ماساژورهای مجرب، خستگی و گرفتگی عضلات شما را برطرف می کند. موج های آبی بانوان مشهد، در کنار خود مجموعه ای مشابه برای آقایان در نظر گرفته است تا بتوانید به همراه خانواده به این مجموعه آبی بیایید و لذت ببرید.
هوای مطبوع و ساحل مصنوعی اما زیبای مجموعه آبی به طول 250 متر و رودخانه ای که از تونلی خنک می گذرد؛ حس تجربه ی سفر به یک شهر ساحلی را تداعی می سازد.
در هوای مطبوع و آب زلال مجموعه که با مولتی اکسیدان و بدون استفاده از مواد شیمیایی و کلر تصفیه شده است، بدون هیچ نگرانی خوش بگذرانید.

عکس زهره طیبی

زهره طیبی

مسیریابی از طریق:

اطلاعات تماس

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

تفریح ، شنا

برچسب ها