رستوران پسران کریم

رستوران
عکس رستوران پسران کریم

رستوران برادران کریم یکی از مشهورترین رستوران‌های مشهد است که با منوی خوش‌آب‌ورنگش طرفداران زیادی به خودش جذب کرده است.
رستوران را در سال 1359، در خیابان طالقانی مشهد، افتتحاح کردند. این رستوران چند سال بعد، به خیابان فرهاد منتقل شد. در حال حاظر رستوران سه شعبه دارد که به‌ترتیب در خیابان فرهاد، خیابان خیام شمالی و خیابان آزادی قرار دارند. بنای شعبۀ مرکزی قدیمی‌تر و سنتی‌تر است، اما فضا و دکور شعبه‌های جدیدتر، مدرن و امروزی است.
غذای رستوران بسیار مرغوب است. چلوماهیچۀ این رستوران معروف‌ترین غذای منو است و معمولاً در ساعات اول روز تمام می‌شود وحجم غذایی که برایتان می‌آورند برای دو نفر کافی است.
قیمت غذا در این رستوران متغیر است و حدود نه درصد مالیات هم روی سفارش، اضافه می‌شود. پس از تفاوت قیمت منو و رسیدتان تعجب نکنید.
این رستوران همیشه مورداستقبال هنرمندان و ورزشکاران زیادی بوده. عکس‌های منتشرشده در شبکه‌های اجتماعی این هنرمندان و رزشکاران نشان می‌دهد که این رستوران برای غیرمشهدی‌ها و برای گردشگران هم جذابیت‌هایی دارد.
رستوران، ظهرها از ساعت دوازده شروع‌به‌کار می‌کند و تا ساعت سه‌و‌نیم، پذیرای شما برای ناهار است. اگر می‌خواهید شام، خودتان را به این رستوران مهمان کنید، می‌توانید از ساعت هشت تا ده‌ شب به یکی از شعبه‌های رستوران مراجعه کنید.

عکس کیمیا اکرامیان

کیمیا اکرامیان

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

خوردني ، رستوران

برچسب ها