رستوران دریایی سولو

رستوران
عکس رستوران دریایی سولو

غذاهای دریایی شاید در نگاه اول با هر ذائقه‌ای جور در نیاید؛ اما معجزه آشپزی اینست که طعم‌ها را دگرگون کند و از مواد اولیه ساده و ادویه‌جات رنگارنگ اثری هنری بیافریند که هم چشم را بنوازد و هم ذائقه را. رستوران دریایی سولو با انواع غذاهای دریایی ایرانی و فرنگی، طعمی ماندگار در ذهنتان به جای می‌گذارد. غذاهای این رستوران با طراحی زیبایشان پیش از آنکه حس چشایی شما را لبریز از خوشی کنند، چشمانتان را پر از رنگ و تازگی می‌کنند.
منو رستوران سولو پر است از انواع پیش غذا، غذای اصلی و دسرهای مختلف. از جمله پیش غذاهایی که در رستوران سولو هاشمیه سرو می‌شود می‌توان از سوپ ماهی، سالاد میگو سولو، سالاد ماهی گریل و ... نام برد. از غذاهای اصلی نیز انواع ماهی کبابی، بشقاب گریل دریایی، فیله سالمون فرانسوی، فیله ماهی با سس انار، میگو سوخاری مخصوص و ... می‌تواند انتخاب شما باشد. نوشیدنی‌هایی که همراه غذا سرو می‌شوند نیز شامل مواردی مانند آب پرتقال، موهیتو، میکس پلاس سولو و ... می‌شوند.
این رستوران دکوراسیون مدرن و دلنشینی دارد و 74 نفر را به صورت همزمان پذیرایی می‌کند. ساعت کاری رستوران سولو مشهد از ساعت 20 الی 24 است.

عکس سحر قربانی فر

سحر قربانی فر

مسیریابی از طریق:

اطلاعات تماس

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

خوردني ، رستوران

برچسب ها