مرکز خرید زیست خاور مشهد

مرکز تجاری
عکس مرکز خرید زیست خاور مشهد

یکی از مرکز خرید های بزرگ مشهد که در حوالی خیابان کوه سنگی قرار گرفته است؛ زیست خاور مشهد است که با داشتن انواع مغازه های خوراک و پوشاک، تمام آنچه نیاز دارید را خواهید یافت و دست خالی از مرکز خرید زیست خاور بیرون نخواهید رفت.
طبقه ی همکف این مرکز خرید با داشتن مغازه های خشکبار و زعفران معروف خراسان و طبقه ی منفی یک مجتمع که محل فروش محصولات هنری است؛ به مرکز خرید مناسبی برای مسافران مشهد و خرید سوغاتی تبدیل شده است. طبقات بالایی این مرکز خرید با داشتن مغازه های متعدد لباس و پوشاک و کالای خواب، هم برای خرید و هم برای گشت زدن مناسب است چرا که معماری زیبا و گچ بری و آینه کاری ظریفی که در ساخت این مجموعه به کار رفته، قدم زدن در این مجموعه ی زیبا را با آرامش و لذت همراه ساخته است.
سال ساخت زیست خاور مشهد که به سال 1362 برمیگردد، این مجتمع را به یکی از قدیمی ترین و بزرگترین مرکز خرید های مشهد تبدیل کرده است. آدرس دقیق زیست خاور مشهد که در میدان دکتر علی شریعتی و در ابتدای کوهسنگی واقع شده، به دلیل قرار گرفتن در مرکز شهر، رفت و آمد و دسترسی شما را به این مرکز خرید سهولت بخشیده است.
پیشنهاد می کنیم بعد از خرید و گشت و گذار در این مرکز خرید بزرگ، به کافی شاپ زیست خاور سری بزنید و به همراه یک فنجان قهوه ی داغ خستگی در کنید.

عکس زهره طیبی

زهره طیبی

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

خرید ، مرکز تجاری

برچسب ها