هتل کوثر ناب

هتل
عکس هتل کوثر ناب

هتل بین المللی کوثر ناب مشهد با دو ساختمان 12 طبقه خود چشم‌انداز زیبایی به حرم حضرت رضا (ع) و شهر مشهد دارد. تمام تلاش طراحان 176 اتاق این هتل این بوده که محیط راحتی برای شما فراهم آورند. شما در هر یک از برج‌های کیمیا و سیمرغ که اقامت داشته باشید، همه چیز برایتان مهیاست.
اتاق‌ها با امکاناتی مانند یخچال، مینی‌بار، اینترنت در تمام اتاق‌ها و تجهیزاتی مانند چای‌ساز، ظرفشویی، لباسشویی، ماکروویو و ... در برخی سوئیت‌ها و آپارتمان‌ها، محیطی دلنشین را برایتان تداعی می‌کنند. سالن بیلیارد، استخر، سونا، جکوزی، ماساژ و ... از امکانات تفریحی و ورزشی هستند.
کافی‌شاپ، سفر‌خانه سنتی، رستوران‌ها و آلاچیق‌های هتل تنها به راحتی شما می‌اندیشند و فراهم آوردن بهترین غذاها و دسرها را وظیفه خود می‌دانند. هتل بین‌المللی کوثر ناب مشهد برای نوجوانان فضای گیم‌نت فراهم کرده و برای بزرگسالان علاوه بر امکاناتی که ذکر شد، فضای سبز زیبایی نیز در نظر گرفته است.
خدمات ترانسفر و پارکینگ مجموعه همیشه در خدمت مهمانان است. اگر نیاز به صرافی داشته باشید نیز، هتل بخش صرافی دارد که کار شما را راه می‌اندازد. هتل در منطقه‌ای قرار گرفته که دسترسی خوبی به بسیاری از اماکن تجاری مشهد دارد و از این نظر راحت هستید. برای رزرو هتل کوثر ناب مشهد با شماره زیر تماس بگیرید و هم اینک خاطره اقامتی عالی برای خود بسازید.

عکس سحر قربانی فر

سحر قربانی فر

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

اسکان ، هتل

برچسب ها