هتل هما 2

هتل
عکس هتل هما 2

هتل هما مشهد در 5 طبقه خود 206 باب اتاق دارد. این اتاق‌ها بنا بر نیاز میهمانان متفاوت طراحی شده‌اند. یک نفره‌ها دلبازند و چشم‌اندازشان به باغ است. یک نفره ویژه مجهزتر هم هست. تخت‌های دو نفره‌ها بنا بر خواست شما چیده می‌شوند. اگر سوئیت یک خوابه نیز می‌خواهید باز هتل هما 2 مشهد فراهم کرده است. سوئیت‌های کانکت چهار تخته، در واقع دو سوئیت بزرگ و پر نور به هم متصلند و برای اقامت دو خانواده همسفر مناسب. چشم‌انداز نیز به بلوار خیام است و باغ سرسبز. اما یکی از سوئیت‌های مجلل این هتل، رویال است که علاوه بر تمام امکانات، یک سالن پذیرایی و دو اتاق‌خواب نیز دارد.
تاق‌ها از امکاناتی مانند تهویه مطبوع، تلویزیون، سیستم ایمنی، آشپزخانه و ... برخوردارند. رستوران راه ابریشم و رستوران تابستانی با غذاهای ایرانی و فرنگی طعم سفر را خوش می‌کنند. چا‌یخانه خیام و چاخانه سنتی هتل نیز عصرگاه‌ها که خسته از گردش و زیارت بازمی‌گردید، روحی تازه در شما می‌دمند.
از جمله خدمات هتل هما 2 می‌توان از پارکینگ، روم سرویس، کافی‌نت و لاندری نام برد. استخر سرپوشیده و سونا و جکوزی، سالن بدنسازی، زمین تنیس و محل بازی کودکان از دیگر امکانات هتل است. هتل غیر از روزهای تعطیل تاکسی سرویس نیز دارد.
فاصلة هتل تا حرم امام رضا تنها 20 دقیقه با ماشین است. همچنین تفرجگاه کوه‌سنگی در نزدیکی هتل قرار دارد. برای رزرو هتل هما مشهد کافیست با شماره زیر تماس حاصل فرمایید و برای خود و خانواده‌تان سفری خوش رقم بزنید.

عکس سحر قربانی فر

سحر قربانی فر

مسیریابی از طریق:

اطلاعات تماس

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

اسکان ، هتل

برچسب ها