هتل هما 1

هتل
عکس هتل هما 1

هتل هما مشهد یا هدایت سابق، از هتل‌های قدیمی و باسابقه مشهد، از سال 1352 با 135 اتاق در 6 طبقه به میهمان‌نوازی پرداخته است؛ البته هتل به تازگی بازسازی شده است. فضاهای اقامتی هتل بسیار لوکس و مدرن با امکانات مختلفی مانند مینی‌بار، یخچال، اینترنت و ... برای راحتی شماست. غیر از سوئیت‌ها، هتل هما 1 مشهد آپارتمان‌های دو خوابه با مبلمان و امکانات کامل برای خانواده‌هایی که فضای بیشتری نیاز دارند، طراحی کرده است. همچنین ویلاهای لوکس این هتل می‌توانند پذیرای شما باشند.
رستوران گل‌سرخ و تابستانی هتل با سرو غذاهای متنوع و کافی‌شاپ‌‌ها و چایخانه سنتی هتل با انواع نوشیدنی گرم و سرد و دسرهای خوش‌طعم در پذیرایی از شما پیشتاز است. ترانسفر، سرویس حرم، اینترنت رایگان، روم سرویس، لاندری و پارکینگ بخشی از امکانات هتل هما مشهد است. فروشگاه هتل نیز خرید کردن را آسان کرده است. مجموعه آبی هتل شامل استخر، سونا و جکوزی و همچنین سالن‌های ماساژ، بدن‌سازی و بیلیارد به مهمانان خدمات ارائه می‌دهند. برای کودکان و نوجوانان نیز گیم‌نت و فضای بازی طراحی شده است.
هتل هما1 مشهد به دور از محدوده ترافیکی شهر و نزدیک به مترو قرار دارد لذا شما می‌توانید از مترو نیز برای رفتن به حرم و جاهای دیگر استفاده کنید. همچنین باغ زیبای ملک‌آباد و تفرجگاه کوه‌سنگی در فاصله بسیار نزدیکی از هتل هما مشهد قرار دارند. برای رزرو هتل هما مشهد همین الان اقدام کنید.

عکس سحر قربانی فر

سحر قربانی فر

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

اسکان ، هتل

برچسب ها