هتل قصر طلایی

هتل
عکس هتل قصر طلایی

یکی از بهترین انتخاب‌ها برای اقامت در مشهد می‌تواند یکی از 357 اتاق هتل 16 طبقه قصر طلایی باشد. این هتل با اتاق‌های مختلف پرزیدنت، رویال، جونیور، سنیور، امپریال و ... امکاناتی متنوع و عالی را در اختیارتان می‌گذارد. همچنین واحدهای آتریوم که در طبقات پنجم تا شانزدهم واقع شده‌اند، در مرکز هتل قرار گرفته و نمای رو به آتریوم دارند. اتاق‌های دبل لاکچری یک تخت دو نفره و یک تخت یک نفره دارند. دبل لاکچری کانکت‌ها با یک در به هم راه دارند و مناسب سفرهای دسته‌جمعی هستند. اتاق‌های دبل پانوراما نمایی زیبا از حرم امام رضا (ع) را به نمایش می‌گذارند. اتاق پرنسس قصر طلایی با فضایی رمانتیک مخصوص زوج‌های جوان است. سنیور با اتاق‌خواب، اتاق ناهارخوری و اتاق اصلی و جونیور با اتاق نشیمن، برای خانواده‌هایی که فضای بیشتری نیاز دارند طراحی شده است.
رستوران‌های ترنم، ترمه، زوشا، بارگاه، ضیافت و پرستیژ برای صرف وعده‌های غذایی بی‌نظیرند. این هتل که بزرگترین لابی را در بین هتل‌های کشور دارد، با برگزاری لانج میهمانان را با نوشیدنی و موسیقی می‌نوازد. کافی‌شاپ‌های آتریوم، لابی، تفریحی و استخر نیز عصرانه را دلپذیرتر می‌کنند. همچنین استفاده از مجموعه آبی و سالن‌های ورزشی هتل به سلامتی شما کمک می‌کند.
حرم امام رضا (ع)، بازار رضا، مرکز خیر آسمان و رستوران باباقدرت در نزدیکی این هتل هستند. در صورت رزرو هتل قصر طلایی می‌توانید از ترانسفر این هتل نیز استفاده کنید.

عکس سحر قربانی فر

سحر قربانی فر

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

اسکان ، هتل

برچسب ها