هتل سی نور

هتل
عکس هتل سی نور

هتل و مجمتع تجاری سی‌نور در سال 1393 افتتاح شد؛ اما در همین مدت کوتاه توانسته است جایش را در دل مسافران مشهد باز کند. هتل درواقع دو برج 22 طبقه است که به خاطر نزدیکی به حرم، نمایی بی‌نظیر از بارگاه امام رضا (ع) مهمان دیدگانتان می‌کند.
300 اتاق هتل سی نور مشهد یک تا سه تخته به صورت سینگل و دبل، سوئیت رضوی و سوئیت VIP هستند و با دکوراسیون جذاب و چشم‌نواز و امکانات فراوان، اسباب راحتی مهمانان را فراهم می‌آورند. تالارها و رستوران‌های هتل سی نور مشهد در طبقات 16 و 17 با چشم‌اندازی بی‌نظیر، ضمن پذیرایی از مهمانان هتل، برای برگزاری انواع مراسم‌ آمادگی دارند.
برای خستگی در کردن هیچ‌چیز بهتر از یک نوشیدنی نیست. در کافی‌شاپ 24 ساعته هتل که در طبقه اول قرار دارد، شما می‌توانید بهترین‌ها را میل کنید. در سه رستوران روف‌گاردن، فست‌فود و چایخانه سنتی و با چشم‌اندازی کم‌نظیر می‌توانید انواع غذاها برای تمام ذائقه‌ها را سفارش دهید.
هتل علاوه بر نزدیک بودن به حرم امام رضا، به بازارها و مراکز تجاری مهم مشهد نیز دسترسی دارد، علاوه بر این در پایین هتل مرکز خرید سی نور قرار گرفته است. سونا، جکوزی، استخر، خدمات اسپا، لاندری، ترانسفر، پارکینگ و ... برخی از خدمات هتل سی نور مشهد است. برای رزرو هتل سی نور مشهد تنها کافیست با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

عکس سحر قربانی فر

سحر قربانی فر

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

اسکان ، هتل

برچسب ها