هتل الماس 2

هتل
عکس هتل الماس 2

از جمله بهترین هتل‌های 5 ستاره مجلل ایران، می‌توان از هتل الماس مشهد که یکی ازهتل‌های مجموعه الماس است، نام برد. این هتل 25 طبقه با 218 اتاق، سبک معماری خاصی را به نمایش می‌گذارد که ترکیبی‌ست از ایرانی، ترکی، رومی و عربی. طراحی اتاق‌ها بسیار مدرن و زیباست و با امکانات کامل، برای شما آرامشی بی‌نظیر را به ارمغان می‌آورد. اتاق‌ها یک تا سه نفره هستند. همچنین سوئیت‌های خاصی مانند سوئیت ماه عسل و سوئیت‌های با معماری و سبک خاص مانند روسی، رومی، عربی و ترکی تجربه‌ای متفاوت را برایتان رقم می‌زنند.
ترانسفر فرودگاهی، روم سرویس، لاندری و تاکسی برخی از خدمات و امکانات هتل الماس 2 هستند. مجموعه آبی هتل (جکوزی، سونا، استخر) و ماساژ و اسپا نیز خستگی را از تنتان به در می‌برد. این هتل یک بازارچه هم دارد که دشواری خرید سوغات را برایتان هموار می‌کند. این هتل شیک محل مناسبی برای قرارهای کاری نیز هست. اگر قصدتان از سفر بیزینس است رزرو هتل الماس مشهد را در اولویت بگذارید.
فاصله هتل الماس مشهد تا حرم امام رضا (ع) با ماشین 10 دقیقه است. همچینین فاصله این هتل با بازار معروف رضا نیز در همین حدود است. برای رزرو هتل الماس مشهد با شماره‌ی زیر تماس بگیرید.

عکس سحر قربانی فر

سحر قربانی فر

مسیریابی از طریق:

اطلاعات تماس

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

اسکان ، هتل

برچسب ها