فست فود کندز

فست فود
عکس فست فود کندز

فست فود کندز مشهد یکی از محبوب ترین رستوران های این شهر در بین مشهدی ها و هم بین مسافرانی است که به این شهر سفر می کنند. رستوران کندز در نزدیکی پاساژ معروف پروما و دیگر مجتمع های تجاری بزرگ شهر قرار دارد. می توانید با یک تیر دو نشان بزنید. هم به خرید بروید و از پاساژ و بازارهای بزرگ مشهد دیدن کنید هم یک غذای خوشمزه نوش جان کنید.
منوی رستوران کندز کامل است و بیش از ده مدل پیتزا در آن به چشم می خورد. علاوه بر پیتزا می توانید مرغ سوخاری، مرغ اسپایسی، همبرگر، قارچ برگر، چیزبرگر، چیکن برگر و انواع ساندویچ ها مثل رست بیف، هات داگ، ژامبون را سفارش دهید. به شما پیشنهاد می کنیم در کنار غذا از نوشیدنی های مختلف رستوران کندز و سالادهای خوش رنگ و لعاب آن هم بچشید. حتما از غذای خود لذت خواهید برد.
اگر برای سفارش غذا سوالی دارید می توانید از پرسنل فست فود کندز راهنمایی بگیرید. آنها مهربانانه و با صبر و حوصله به سوال های شما پاسخ می دهند و سفارشتان را آماده می کنند. خلاصه، رستوران کندز مشهد همه ویژگی های یک فست فود خوب را داراست. اگر فکر خوردن یک ساندویچ خوشمزه و پیتزای پر پنیر به سرتان زد کندز را فراموش نکنید.

عکس مرضیه قنبری

مرضیه قنبری

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

خوردني ، فست فود

برچسب ها