فست فود بلعبکی

فست فود
عکس فست فود بلعبکی

رستوران لیالی لبنان مشهد معروف به پیتزا بعلبکی از جمله رستوران های عربی این شهر است که در سال 1394 افتتاح شد. فست فود بعلبکی مشهد به خاطر برخورد خوب پرسنل، غذاهای با کیفیت و دسرهای بی نظیرش شهرت زیادی دارد.
این رستوران دو شعبه فعال در سطح شهر مشهد دارد. شعبه دوم آن در سال 1396 در خیابان وکیل آباد مشهد آغاز به کار کرد. موقعیت این دو شعبه از نظر دسترسی به مکان های دیدنی و مراکز خرید بزرگ شهر نزدیک است.
رستوران بعلبک مشهد منوی متنوعی دارد و از سرآشپزهای کارکشته لبنانی در آنجا مشغول به کار هستند. انواع غذاهای لبنانی مانند کباب، پیتزاهای مختلف، شاورما و ساندویچ های خوشمزه در این رستوران سرو می شود. پیش غذاهای جذاب و دسرهای خوش رنگ و لعاب لبنانی نیز در منوی رستوران به چشم می خورد.
جالب است بدانید که فضای رستوران و دکوراسیون آشپزخانه به صورتی است که شما می توانید صفر تا صد پخت غذایتان را تماشا کنید. در ایام شلوغ و آخر هفته ها می توانید با تماس تلفنی میزی را برای خانواده و دوستان خود رزرو کنید. اگر روزی هوس خوردن غذای عربی خوشمزه به همراه دسرها و سالادهای خوشرنگ داشتید رستوران لیالی لبنان از شما پذیرایی می کند.

عکس مرضیه قنبری

مرضیه قنبری

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

خوردني ، فست فود

برچسب ها