خانه استیک دایان

فست فود
عکس خانه استیک دایان

اگر آخر هفته‌ ای خواستید با رفقا دلی از عزا در بیاورید به رستوران خانه استیک دایان مشهد بروید. البته حواستان باشد که خانه استیک دایان آخر هفته‌ های شلوغی را دارد. این خانه استیک با طراحی مدرن فضای داخلی و ظرفیت پذیرش هفتاد نفر جزو شلوغ‌ ترین فست‌ فودی‌ های مشهد است. از قدیم گفته اند هر چیزی را در خانه‌ اش بجویید حتی طعم استیک ممتاز با روش پخت منحصر به ‌فردش را. دایان استیک لذیذ و خوب پخته شده تحویلتان می‌دهد و می‌ توانید آن را با انواع نوشیدنی های تگری نوش جان کنید.
به بلوار سجاد مشهد بروید. وارد خیابان فرهاد شوید. استیک دایان در فرهاد ۲۷ مشغول پذیرایی از مهمانان است. می‌ توانید نشست‌ های دوستانه و جشن‌ های خانوادگی خود را در آنجا برگزار کنید. اگر میل داشتید در خانه‌ تان غذا بخورید خانه استیک دایان مشهد آن را تنها با رزرو تلفنی به صورت رایگان به خانه‌ تان می ‌رساند.
حتما اگر شد پیتزا و لازانیای خانه استیک دایان مشهد را هم امتحان کنید. مشتری خانه استیک دایان خواهید شد. یکی دیگر از غذاهای ویژه استیک دایان مشهد غذاهای دریایی اش است. خیلی خوب است اگر در غذا خوردن های بیرون از منزل منوی غذای دریایی را هم تجربه کنید. استیک دایان واقع در بلوار سجاد مشهد توانسته است منوی دریایی را برای مشتریانش جا بندازد. خانه استیک دایان مشهد یک فست فودی با رنج بالای کیفیت و مواد اولیه است. مشهدی‌ها مشتری اش شدند و آن را به مهمانان این شهر هم معرفی می کنند.

عکس مرضیه قنبری

مرضیه قنبری

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

خوردني ، فست فود

برچسب ها