کافی شاپ کاج

کافی شاپ
عکس کافی شاپ کاج

اگر مشهدی باشید و یا گذرتان به این شهر زیاد افتاده باشد، حتما می دانید که پارک ملت، یکی از مکان های ثابت، برای قرار مشهدی هاست. خیلی اوقات برایم پیش آمده که وقتی بعد از چند ساعتی پیاده روی در پارک و گپ و گفت با دوستانم حسابی خسته و گرسنه بودیم، برای صرف میان وعده، ناچار شدیم به یکی از کافی شاپ های آزادشهر مشهد، درست روبه روی پارک با فضای نه چندان مناسب و کیفیت متوسط، رضایت دهیم.
اما خوشبختانه چند وقتی هست که در میان کافی شاپ های این منطقه، سر و کله کافه ای پیدا شده که حرفی برای گفتن دارد. کافی شاپ کاج مشهد، در دو طبقه و چهار سالن مجزا، آن قدر فضا در اختیارتان قرار می دهد که بابت شنیده شدن صحبت های خصوصی با دوستانتان، نگرانی نداشته باشید. چنین فضایی با گنجایش حدود 95 نفری اش، جان می دهد برای برگزاری جشن تولد و مهمانی.
در کافه چوبی کاج، منتظر باشید تا سفارشاتتان را در دیزاین های زیبا و حرفه ای تحویل بگیرید. البته که از کافه ای با مدیریت یک خانم، انتظاری جز این هم نمی توان داشت، پس، از لاته آرت های کاج، غافل نشوید. در منو کافی شاپ کاج مشهد، می توانید همه چیز، از گلاسه و قهوه و دمنوش تا چای دمی و کیک های خانگی را پیدا کنید.

عکس بنفشه ذاکری

بنفشه ذاکری

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

خوردني ، کافی شاپ

برچسب ها