کافه رستوران ژوانی

کافه
عکس کافه رستوران ژوانی

کافه رستوران ژوانی مشهد واقع در بلوار هاشمیه یک جای خوب برای قرارهای دوستانه و برگزاری مراسم های شماست. کافه ژوانی مشهد برنامه ها و جشن های تولد را با گل آرایی و شمع آرایی ویژه به بهترین شکل برگزار می کند. کافی شاپ ژوانی علاوه بر سالن اصلی که دکوراسیون دنج و زیبایی دارد یک حیاط کوچک با میز و صندلی های چوبی دارد که می توانید آنجا بنشینید.
اگر گرسنه هستید و برای غذا خوردن به رستوران ژوانی می روید خیالتان راحت باشد چون انواع پیتزا، برگر، استیک، پاستا، لازانیا و اسپاگتی در منوی کافی شاپ ژوانی مشهد دیده می شود. اگر هم برای عصرانه و دورهمی کافه ژوانی را انتخاب می کنید باید بدانید که منوی این بخشش هم متنوع و حسابی است و می توانید انواع بستنی، شیک، قهوه و چای را به همراه کیک و دسرهای خوشمزه و خوش عطر سفارش دهید. پکیج ویژه سرگرمی و بازی های فکری هم در کافه موجود است و می توانید با دوستانتان مسابقه راه بیندازید.
کافه ژوانی مشهد صبحانه ویژه هم دارد و صبح ها بیش از ده مدل املت به همراه پنکیک و خوردنی های دیگر می پزد. کافه رستوران ژوانی متناسب با هر فصل و هر مناسبت یک دکور ویژه و جذاب برای عکس گرفتن دارد. پیشنهاد می کنیم اگر به ژوانی رفتید با کودکان و اعضای خانواده تان عکس یادگاری بگیرید. ژوانی همه ویژگی های یک کافه رستوران خوب را دارد. اگر گذرتان به بلوار هاشمیه افتاد رفتن به کافه رستوران ژوانی را فراموش نکنید.

عکس مرضیه قنبری

مرضیه قنبری

اطلاعات بیشتر

    کافه

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

خوردني ، کافه

برچسب ها