بازار گوهرشاد مشهد

بازار
عکس بازار گوهرشاد مشهد

اگر احیانا مشغول تدارک جهیزیه هستید و دوست دارید تمام مغازه ها را قبل از خرید، زیر و رو کنید، حتما سری هم به بازار گوهرشاد مشهد بزنید. این بازار، با مساحت حدود 2100 مترمربع و داشتن سالن هایی عریض، دارای 84 مغازه در دو طبقه همکف و منفی یک می باشد که زیربنای موجود در طبقه همکف 1445 مترمربع و در طبقه منفی یک 720 مترمربع است. علت نامگذاری بازار گوهرشاد به این نام، این است که این زمین در گذشته از موقوفات بانو گوهرشاد بوده است.
در بازار گوهر شاد، انواع و اقسام مغازه ها از لوازم برقی، خانگی، بلور و کریستال گرفته تا پارچه، عطر و ادکلن، لوازم‌التحریر و گرافیک و حتی اسباب بازی نیز پیدا می‌شود، اما این بازار بیشتر از همه به ظروف چینی و کریستال و سرویس های قابلمه جدید و باکیفیت اش معروف است. بد نیست بدانید که برخی از محصولات برند ترکی با کیفیت و کمیاب لوازم منزل کرکماز هم در یکی از مغازه های طبقه منفی یک گوهرشاد عرضه می شود. از امکانات بازار گوهرشاد نیز می توان به نمازخانه‌، عابر بانک، آبخوری و سرویس بهداشتی اشاره کرد.
اگر حین پرسیدن آدرس دقیق بازار گوهرشاد مشهد، با کلمه بلوار سازمان آب مواجه شدید، گیج نشوید چرا که سازمان آب، همان نام دیگر شهید صادقی است. ساعت کاری این مجموعه در روزهای هفته از ساعت 9 تا 13:30 ظهر و بعدازظهر ها 16:30 تا 23 شب و روزهای جمعه از 10 صبح تا 13:30 ظهر می باشد.

عکس بنفشه ذاکری

بنفشه ذاکری

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

خرید ، بازار

برچسب ها