بازار مرکزی مشهد

بازار
عکس بازار مرکزی مشهد

بازار مرکزی مشهد، از مراکز خرید پر‌طرفدار و پر‌رونق شهر به شمار می رود که در سال 1377 و در دو فاز آغاز به کار کرد. البته که فاز اول، به جهت قدیمی تر بودن، بنای سنتی و زیباتری نسبت به فاز دوم دارد.
بازار مرکزی مشهد در 4 طبقه، مغازه هایی رنگارنگ با انواع سوغاتی های مشهد از قبیل زرشک، زعفران، مهر، جانماز و سجاده و همچنین انگشترهای فیروزه و عقیق دارد. بعلاوه در کنار این ها و برای تامین تمام نیازهای مشتری، انواع پوشاک، بدلیجات، لوازم بهداشتی و آرایشی و حتی فرش و چمدان نیز با قیمت های مناسب، در این بازار عرضه می‌شود. البته گفته می شود که لوازم آرایش و لباس های زنانه، قیمت پایین تری نسبت به لوازم و لباس های مردانه دارند. در بازار مرکزی مشهد، طبقه منفی دو به پارکینگ، منفی یک و همکف به فروشگاه‌ها و طبقه مثبت یک، بیشتر به مغازه های عمده فروشی‌ اختصاص داده شده است.
بازار مرکزی، با توجه به قرار گرفتن در یکی از مسیرهای منتهی به حرم امام رضا (ع) و نزدیکی به میدان شهدای مشهد، یکی از بهترین و دم دستی ترین بازارها، جهت تهیه سوغاتی برای زائران محسوب می شود. هنگام بازگشت از زیارت، آدرس دقیق بازار مرکزی مشهد را می توانید از هر یک از مغازه دارهای اطراف حرم بپرسید. ساعت کاری این مجموعه نیز از 9 صبح تا 12 شب می باشد.

عکس بنفشه ذاکری

بنفشه ذاکری

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

خرید ، بازار

برچسب ها