بازار فردوسی مشهد

بازار
عکس بازار فردوسی مشهد

اگر شما هم از آن دسته کسانی هستید که زیاد حوصله خرید و گشت و گذار در خیابان ها را ندارید و دوست دارید در یک روز، خرید کل سالتان را انجام دهید، بازار فردوسی مشهد، قطعا گزینه ایده آلی برای شما خواهد بود. این مجتمع تجاری در زمینی به مساحت 7000 متر مربع با 725 واحد تجاری و در چهار طبقه مجزا ساخته شده است. تنوع زیاد محصولات عرضه شده همراه با قیمت نسبتا پایین، باعث استقبال زیاد مشتریان از بازار فردوسی شد و طولی نکشید که فاز دوم این مجموعه در بلوار امت، درست پشت فاز اول، با نام بازار فردوسی 2 افتتاح و راه اندازی شد.
یکی از مهمترین ویژگی های بازار فردوسی مشهد در مقایسه با سایر مراکز خرید، که منجر به خریدی آسان و صرفه جویی قابل ملاحظه در زمان می شود، اختصاص هر طبقه به کالا و یا مخاطبی مشخص است. در طبقه منفی یک، سیسمونی نوزاد و لباس کودک، طبقه همکف، پوشاک آقایان و بانوان، طبقه مثبت یک، بورس مانتو و روسری و در طبقه دوم، لوازم عروس و داماد مثل ساعت و طلا و جواهر عرضه می شود. پس دیگر نگران سرگردان شدن میان مغازه ها و صرف وقت فراوان برای پیدا کردن کالای موردنظرتان نباشید.
دسترسی به بازار فردوسی، توسط وسایل حمل و نقل عمومی به راحتی امکان پذیر بوده و اگر هم با وسیله نقلیه شخصی به این پاساژ آمدید، با مشکلی برای پیدا کردن جای پارک رو به رو نخواهید شد. در ضمن، فراموش نکنید که بازار فردوسی مشهد جمعه باز است.

عکس بنفشه ذاکری

بنفشه ذاکری

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

خرید ، بازار

برچسب ها