بازار سپاد مشهد

بازار
عکس بازار سپاد مشهد

بازار بین المللی سپاد مشهد، امروزه به عنوان يکي از مراکز عمده و معتبر سوغات خراسان به شمار مي رود. در این مجتمع شما می توانید انواع سوغات و هدایا نظیر خشکبار، زرشک و زعفران را با مناسب ترین قیمت ها و به آسانی تهیه کنید. علاوه بر این، اجناس روس و کشورهای آسیای میانه نیز به وفور یافت می شود که حتی دیدنشان هم می تواند سرگرم کننده باشد. در بازار سپاد می توانید ابزار آلات اپتیک، وسایل کمپینگ و حتی وسایل شکار هم پیدا کنید.
بازار سپاد مشهد، در سه فاز با بیش از 440 واحد تجاری، در منطقه گردشگری سپاد استان خراسان رضوی، ساخته شده است. هر فاز این مجموعه از بیرون در جدا‌گانه ای‌ دارد و درعین ‌حال از داخل نیز می‌توان به سایر فاز‌ها دسترسی داشت. در بازار بین المللی سپاد مشهد، برای رفاه حال مراجعه کنندگان، چندین شعب بانک، دفاتر بازرگانی و خدماتی، بیمه، حمل و نقل بین المللی، ایستگاه تاکسی و اتوبوسرانی شهری، آژانس باربری، کافی نت، رستوران و کافی شاپ و فضای سبز ایجاد گردیده است. پارکینگ این بازار نیز با ظرفیتی حدود 650 دستگاه اتومبیل، با هزینه ورودی اندک، به اندازه کافی جای پارک برای ماشین هایتان فراهم می کند.
از آنجا که بازار بزرگ بین‌المللی سپاد، تقریبا خارج از شهر قرار گرفته، برای جلب بیشتر مردم تسهیلاتی فراهم شده که از جمله می‌توان به برگزاری مراسم قرعه ‌کشی و اهدای جایزه به مشتریان و وجود سرویس‌های اتوبوس از حرم تا بازار و برعکس اشاره کرد. بازار سپاد، همه روزه حتی روزهای تعطیل از ساعت 8:30 تا 22 باز است.

عکس بنفشه ذاکری

بنفشه ذاکری

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

خرید ، بازار

برچسب ها