بازار حافظ مشهد

بازار
عکس بازار حافظ مشهد

بازار حافظ مشهد، در دو طبقه مجزا با 430 واحد تجاری، از نظر جغرافیایی، در یکی از بهترین نقاط شهر واقع شده است. این بازار بزرگ، در کنار اتوبان ساخته شده و یک ضلع آن جنب راه آهن قرار دارد؛ بنابراین روزانه توجه هزاران زائر و مسافر را به خود جلب می کند. بعلاوه، بازار حافظ به علت برخوردار بودن از سبک معماری سنتی، خیلی زود مثل یک اثر باستانی مورد توجه گردشگران قرار می گیرد.
بازار حافظ مشهد، در ابتدا تنها با هدف عمده فروشی مواد غذایی، خشکبار، مواد شوینده و بهداشتی تاسیس شد، اما به علت داشتن ویژگی های منحصر به فردی از جمله معماری زیبا، امنیت بالا، موقعیت استثنایی از نظر مکانی هم برای فروشنده و هم خریدار و پیش بینی تمام امکانات آسایشی و رفاهی، بلافاصله مورد علاقه و توجه شرکتهای حمل و نقل بین المللی نیز واقع گردید. برخی از صادر کنندگان به نام کشور در زمینه گیاهان دارویی نیز، در بازار حافظ مشهد مشغول فعالیت هستند.
آدرس بازار حافظ در مشهد، کاملا سرراست است؛ پس به راحتی می توانید آن را پیدا کنید. این مجموعه اگرچه برای عمده فروشی است اما فروشندگان خوش برخورد و با انصاف آن، مشتریان و گردشگران را ناامید نکرده و خورده فروشی را نیز به قیمت عمده، عرضه می کنند.

عکس بنفشه ذاکری

بنفشه ذاکری

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

خرید ، بازار

برچسب ها