بازارچه جنت مشهد

بازار
عکس بازارچه جنت مشهد

اگر دیگر پرسه زدن در پاساژهای لوکس و گران قیمت، برایتان جذابیتی ندارد و ترجیح می دهید در پیاده روهای سنگ فرش شده یک محله قدیمی و باصفا، قدم بزنید و خرید کنید، بد نیست در اولین فرصت، سری به بازار جنت مشهد بزنید.
بازار جنت، یکی از بازارهای روباز مشهد بوده که در خیابان چهار باغ و در قسمت ارگ شهر واقع شده و امروزه به یکی از مهمترین مراکز پوشاک و کیف و کفش شهر تبدیل شده است. جالب است بدانید که این بازار به دلیل نمای قدیمی و معماری خاصی که دارد، همواره در برخی از فیلم ها مثل فیلم ""هر شب تنهایی"" مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین سالانه بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی مشهد، از این بازار قدیمی و دیدنی بازدید می کنند. یکی از جاذبه های دیگر بازارچه جنت مشهد برای بازدیدکنندگان، این است که در این خیابان هیچ خودرویی مشاهده نمی شود چرا که ورود هر نوع اتومبیلی به این مکان ممنوع است؛ پس در صورتی که قصد گشت و گذار و خرید در بازار جنت را دارید، باید خودروی خود را در خیابان های اطراف پارک کنید.
بازارچه جنت مشهد، دسترسی خوبی به مکان های تفریحی، هتل ها و مراکز اقامتی دارد و از همه مهم تر اینکه از اینجا به راحتی می شود به حرم مطهر امام رضا (ع) رفت و آمد کرد. بعلاوه بازار جنت در مناسبت های مختلف مانند جشن اعیاد و عزاداری ها، مکانی است برای برگزاری مراسم آیینی شهر مشهد‌ و دور‌هم ‌جمع‌شدن علاقه مندان، شهروندان و مسافران‌.

عکس بنفشه ذاکری

بنفشه ذاکری

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

خرید ، بازار

برچسب ها