هتل پرنده سفید

هتل آپارتمان
عکس هتل پرنده سفید

هتل آپارتمان پرنده سفید مشهد یکی از هتل های تازه ساخت شهر مشهد است که در سال 1397 فعالیت خود را آغاز کرده است. هتل پرنده سفید مشهد از جهت دسترسی به حرم مطهر امام رضا (ع) در موقعیت خیلی خوبی واقع شده است و تقریبا 5 دقیقه پیاده روی تا آستان مقدس رضوی فاصله دارد. اگر به خیابان امام رضا (ع) بروید آدرس هتل پرنده سفید مشهد بسیار سر راست است. همچنین به دلیل وجود خط مترو و خطوط اتوبوس های تندرو، دسترسی هتل به مراکز خرید بزرگ شهر مشهد و مکان های دیدنی و تفریحی این شهر بسیار آسان است.
هتل پرنده سفید مشهد واحد های اقامتی متفاوتی شامل اتاق های دو و سه تخته و همچنین واحد های آپارتمانی یک خوابه با چهار تخت را داراست. این واحد ها همه امکانات رفاهی لازم برای راحتی مسافران را دارند. ناگفته نماند که این هتل به دلیل تازه ساز بودن و نو و تمیز بودن اتاق ها و وسایل، مورد توجه مسافران گرامی است.
رستوران هتل پرنده سفید مشهد با ارائه خدمات شایسته و غذا ها و نوشیدنی های خوش طعم، در تلاش است رضایت مسافران گرامی را به دست آورد. رزرو هتل پرنده سفید مشهد با قیمتی مناسب و خدمات با کیفیت و امکانات رفاهی کامل یک انتخاب خوب برای سفری خاطره انگیز به مشهد مقدس است.

عکس معصومه صالحی

معصومه صالحی

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

برچسب ها