هتل آپارتمان آرمان

هتل آپارتمان
عکس هتل آپارتمان آرمان

این روزها در شهر مشهد هتل های زیادی با امکانات متنوع و متفاوت در حال خدمت رسانی به زائران امام مهربانی ها هستند. برای کسانی که اهل زیارت هستند و تمایل دارند هر ساعت از شبانه روز در صحن و سرای امام رضا (ع) حضور داشته باشند فاصله کم تا حرم مطهر یکی از ویژگی های مهم محلی است که برای اقامت انتخاب می کنند. هتل آرمان مشهد یکی از هتل های باکیفیت و تازه ساز شهر مشهد است. آدرس هتل آرمان مشهد در خیابان نواب صفوی است که فاصله ای 10 دقیقه ای تا حرم مطهر امام رضا (ع) دارد.
این هتل در 9 طبقه و 291 واحد اقامتی بنا شده است که واحد های آن شامل اتاق ها و آپارتمان های یک خوابه و دو خوابه است. واحد های هتل آرمان مشهد نورگیری مناسبی دارد و از پنجره بعضی اتاق ها نمای حرم حضرت رضا (ع) به چشم می خورد. رستوران هتل آرمان مشهد با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، دسر ها و نوشیدنی های تازه و خوش طعم در تلاش است رضایت مسافران گرامی را جلب کند.
از دیگر امکانات هتل آرمان می توان مجموعه آبی هتل و خدمات ماساژ آن را نام برد که لحظاتی دلچسب را برای مسافران رقم می زند. اگر راهی مشهد مقدس هستید رزرو هتل آرمان مشهد یکی از گزینه های خوب برای اقامتی راحت و آرام است.

عکس معصومه صالحی

معصومه صالحی

مسیریابی از طریق:

اطلاعات تماس

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

برچسب ها