مجموعه ورزشی زرین کرمانشاه

مجموعه ورزشی

بعضی وقت‌ها زن‌ها یا مردها دوست دارند همسرشان تفریح خارج از خانه داشته باشد اما تحمل تنها ماندن در خانه نیز برایشان دشوار است. استخر زرین کرمانشاه با داشتن سالن مجزای زنان و مردان و برگزاری سانس‌ها در یک ساعت واحد، این امکان را فراهم می‌کند که اعضای یک خانواده بتوانند برنامه‌شان را با یکدیگر هماهنگ کنند و هر دو از تفریح و اوقات فراغت خود لذت ببرند.
مجموعه ورزشی زرین کرمانشاه یکی از بزرگترین مجموعه‌های ورزشی، آموزشی و تفریحی غرب ایران با مساحت 18000 متر است که دارای بخش‌هایی چون یوگا، بدنسازی، ایروبیک، خانه ماساژ، استخر و زمین فوتسال می‌باشد. استخر زرین با داشتن امکانات فوق‌العاده‌ای چون مرکز تخصصی ماساژ، آب‌درمانی، سونا خشک، سونا بخار، بوفه، پارکینگ، جکوزی، حوضچه آب سرد و سرسره آبی هیجان و آرامش را در آن واحد به دوستدارانش هدیه می‌دهد.
سانس استخر زرین کرمانشاه برای خانم‌ها از ساعت 14 تا 20 و برای آقایان 14 تا 22 در دو استخر بزرگ و مجزا برقرار می‌باشد. علاقمندان به این تفریح مهیج می‌توانند بلیط‌های مجموعه را به صورت آنلاین و یا حضوری تهیه کنند و از اوقات خوش خود در استخر زرین کرمانشاه نهایت لذت و شادی را ببرند.

عکس معصومه قدیریان

معصومه قدیریان

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

برچسب ها