رستوران ملکوتی کرمانشاه

رستوران
عکس رستوران ملکوتی کرمانشاه

فست‌فودها همه جا کمابیش طعم‌های نزدیک به هم دارند. اما غذاهای سنتی ایرانی در هر قسمت از ایران به گونه خاصی طبخ می‌شوند که چشیدن آنها هم لذت‌بخش می‌باشد، هم خالی از لطف نیست. رستوران ملکوتی کرمانشاه در لیست بهترین رستوران‌های کرمانشاه است که غذای اصیل ایرانی سرو می‌کند و طرفداران زیادی بین مردم مهمانواز و مسافران این شهر دارد.
در رستوران‌های خوب شهر کرمانشاه، اکثراً پخت غذاها با روغن کرمانشاهی اعلا صورت می‌گیرد که رستوران ملکوتی نیز از این قائده مستثنی نیست. منو رستوران ملکوتی کرمانشاه دارای انواع غذاهای ایرانی و خوراک‌ها همچون قورمه‌سبزی، قیمه، خورش فسنجان، مرغ، انواع کباب‌ها و سالادها و غذای محلی کرمانشاه یعنی خورش خلال و دنده کباب می‌باشد.
آدرس رستوران ملکوتی کرمانشاه در خیابان کاشانی این شهر قرار دارد. از آنجایی که کاشانی خیابان مهمی است، دسترسی به اتوبوس و تاکسی به راحتی امکان‌پذیر می‌باشد. تکیه بیگلربیگی، مجتمع تجاری ارگ و بازار سنتی کرمانشاه در نزدیکی رستوران ملکوتی واقع شده‌اند و شما می‌توانید در کنار بازدید از این مکان‌ها یک وعده غذای لذیذ با قیمت مناسب در رستوران ملکوتی کرمانشاه نوش جان کنید.

عکس معصومه قدیریان

معصومه قدیریان

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

خوردني ، رستوران

برچسب ها