رستوران حیدری کرمانشاه

رستوران
عکس رستوران حیدری کرمانشاه

درست است که اکثر وقت‌ها شیک و مجلل بودن رستوران و فست‌فودها برای همه ما اهمیت دارد. اما گاهی فارغ از دنیای مدرنیزه شده، دل آدم حال و هوای گذشته را می‌کند. جایی که بدون وجود پسوند پیشوند‌های امروزی، غذای موردپسند هر ایرانی یعنی کباب را با ساده‌ترین دورچین‌ها و پیش‌غذاها اما با کیفیت بسیار بالا و طعم فوق‌العاده عالی، جلوی رویت بگذراند و برای مدت زمان کوتاهی حس نوستالژیک دهه شصت را برایت زنده کنند. اگر شما نیز به دنبال تجدید چنین حسی هستید حتماً در سفر به کرمانشاه سراغ کبابی حیدری کرمانشاه را بگیرد.
در منو رستوران حیدری کرمانشاه فقط کباب و نان وجود دارد. کوبیده، جوجه و دنده کباب. با این حال معمولاً مهمانان به اینجا می‌آیند تا دنده کباب حیدری کرمانشاه را که بسیار معروف و لذیذ است تجربه کنند. کبابی حیدری با توجه به شهرت و تعداد زیاد مشتریانی که دارد، اکثر اوقات جا کم می‌آورد. بنابراین باید برای پیدا کردن جای نشستن و نوش‌ جان کردن کباب خود را زود به رستوران برسانید.
یکی از خوبی‌های کبابی حیدری کرمانشاه مکان قرارگیری آن است. نزدیکی به طاق بستان باعث شده تا هر کسی که به این بنای تاریخی سر می‌زند، برای صرف یک وعده کباب خوشمزه، خود را به سادگی تا کبابی حیدری نیز برساند.

عکس معصومه قدیریان

معصومه قدیریان

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

خوردني ، رستوران

برچسب ها