رستوران ته چین کرمانشاه

رستوران
عکس رستوران ته چین کرمانشاه

بعضی وقت‌ها بعضی رستوران‌ها طوری به آدم می‌چسبد که دوست داری بارها و بارها تجربه‌شان کنی تا طعم خوش غذایشان همیشه زیر زبانت بماند. رستوران ته چین کرمانشاه از این دسته مکان‌هاست. فضایی شیک و درخور، پرسنلی خوش‌برخورد، غذایی باکیفیت، اصیل و متنوع که تمام خواسته‌ات از یک رستوران را برآورده می‌کند.
منوی رستوران ته چین کرمانشاه شامل انواع غذاهای ایرانی و محلی می‌باشد که با روغن حیوانی کرمانشاهی اعلا طعم گرفته و لذیذ شده است. به منظور ایجاد تنوع و حفظ رفاه مهمانان، سالاد بار به صورت مجزا وجود دارد. خورش خلال و دنده کباب که معمولاً گردشگران به عنوان غذای ویژه استان کرمانشاه خواهان تجربه آن هستند، با طعمی عالی در منوی غذای این رستوران موجود است.
آدرس رستوران ته چین کرمانشاه در بلوار آل آقا و داخل برج مهستان می‌باشد. اما اگر تمایلی به خروج از هتل یا مکان استقرارتان ندارید، سفارش آنلاین غذا امکان‌پذیر است. پیک بیرون‌بر رستوران در کمترین زمان غذای شما را به دستتان می‌رساند. بی‌آنکه از دهن بیفتد. پس هر کجای شهر کرمانشاه که هستید، سریع‌تر دست به کار شوید و غذای فوق‌‌العاده رستوران ته چین کرمانشاه را تجربه کنید.

عکس معصومه قدیریان

معصومه قدیریان

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

خوردني ، رستوران

برچسب ها