رستوران باقری کرمانشاه

رستوران
عکس رستوران باقری کرمانشاه

رستوران باقری کرمانشاه از آن دسته مکان‌هایی است که اگر یک‌بار تجربه‌اش کنید، دیگر سخت می‌توانید رستورانتان را تغییر دهید. این مکان قابلیت برآورده کردن همه انتظارات شما از یک رستوران را دارد. تصور کنید در بام یک جای بسیار زیبا که چشم‌اندازی به شهر دارد، در نزدیکی آن آبشار است و درست کنار دریاچه مصنوعی قرار گرفته، یک پرس دنده کباب لذیذ و خورش خلال محلی کرمانشاه را سفارش دهید. طعم آن را از همین‌جا هم می‌توان حس کرد.
رستوران باقری کرمانشاه در دو طبقه، قابلیت پذیرایی از 200 مهمان را دارد. طبقه دوم روباز می‌باشد و بام دلباز رستوران باقری به حساب می‌آید که چشم‌اندازش بسیار زیباست. تخت‌های سنتی و میز و صندلی هر دو برای راحتی شما تدارک دیده شده است. علاوه بر کیفیت و دستپخت خوب آشپزهای رستوران، آن چیزی که طعم خوش غذاها را چند برابر می‌کند، سرو نان داغ در کنار غذا می‌باشد.
آدرس رستوران باقری کرمانشاه در پارک کوهستان قرار دارد. با وجود منوی متنوع شامل انواع کباب و خورش، کیفیت مطلوب و فضای دلنشین، خوشبختانه همچنان قیمت‌ها از سطح متعادلی برخوردار می‌باشد. امکان برگزاری مراسم برای عزیزانتان، از پیش رزرو کردن و بهره‌مندی از پارکینگ خیابانی رایگان در کنار خدمات مذکور، برای تمامی کسانی که رستوران باقری پارک کوهستان کرمانشاه را انتخاب می‌کنند، مهیا است.

عکس معصومه قدیریان

معصومه قدیریان

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

خوردني ، رستوران

برچسب ها