خانه سوری کرمانشاه

رستوران

بعضی وقت‌ها یک بنای تاریخی با وجود اهمیتی که گذر زمان برای آن ایجاد کرده است، به تنهایی چندان برای گردشگران جذاب نیست. در این مواقع بهترین کار برای حفظ ارزش و افزایش توجه به اثر، پیوند زدن آن با چیز دیگری است. رستوران خانه سوری کرمانشاه حاصل پیوند خانه تاریخی سوری مربوط به اواخر قاجار و اوایل پهلوی و رستورانی سنتی می‌باشد که توجهات را به خانه جلب کرده است.
خانه سوری کرمانشاه متعلق به حاج جعفر سوری بود و در سال 1352، از سوی او به سازمان میراث فرهنگی اهدا شد. این خانه دو طبقه و هزار متر مربع مساحت دارد و سقف بنا از تیرپوش، چوب و آهن تشکیل شده است. پس از عملیات ترمیم و بازسازی، سفره‌ خانه سوری کرمانشاه با دکوراسیونی سنتی و دلچسب در این مکان افتتاح شد.
رستوران خانه سوری با طبخ بهترین غذاهای سنتی و محلی، انواع شربت و دمنوش ظرفیت پذیرایی از 150 مهمان را دارد. کیفیت خوب غذاها، فضای سنتی، پخش موسیقی زنده و پرسنل خوش‌برخورد باعث توجه هرچه بیشتر مشتریان به این رستوران می‌شود. شما می‌توانید با مراجعه به خانه گمرک با یک تیر دو نشان بزنید. هم از خانه سوری کرمانشاه دیدن کنید و هم از رستوران و سفره خانه بهره‌مند شوید.

عکس معصومه قدیریان

معصومه قدیریان

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

خوردني ، رستوران

برچسب ها