تالار و رستوران حافظ کرمانشاه

رستوران

هنگام انتخاب مکانی برای صرف غذا، هر کدام از اعضای خانواده سلیقه‌های متفاوتی دارند. پیدا کردن جایی که نظرات همه‌ افراد را پوشش دهد، کار آسانی نیست. تالار و رستوران حافظ کرمانشاه برای کسانی که به این شهر سفر کرده‌اند و یا ساکن کرمانشاه هستند، گزینه‌ بسیار خوبی است زیرا در آن واحد می‌تواند تمام علایق یک گروه را در برگیرد.
تالار و رستوران حافظ دارای فضای سبز دلبازی است که در بدو ورود توجه شما را به خود جلب می‌کند. در قسمت رستوران این مجموعه، سه بخش مجزا از یکدیگر برای کسب رضایت هر چه بیشتر مشتریان در حال تلاشند. غذاهای سنتی که شامل انواع غذاهای ایرانی و غذاهای بومی کرمانشاهی است، بخش فست‌فود و بخش کافی‌شاپ نیز بی‌شک تمام سلیقه‌ها را راضی نگه می‌دارند. اگر قصد سفارش غذای ایرانی را دارید، ما به شما خورش خلال و کباب دنده دو غذای محلی کرمانشاهی را توصیه می‌کنیم. هرچند کیفیت سایر کباب‌ها همچون جوجه و چنجه نیز عالی است.
مجموعه حافظ قسمت تالار نیز دارد. در این بخش، تالار حافظ در دو طبقه با ظرفیت 300 نفر می‌تواند به کسانی که قصد برگزاری مراسم‌های مختلف را دارند، خدمت‌رسانی کند. از لحاظ دسترسی نیز تالار و رستوران حافظ کرمانشاه دارای شرایط بسیار خوبی است. این رستوران در خیابان فردوسی و مرکز شهر کرمانشاه قرار گرفته و می‌توانید از ساعت 9:30 تا 15 و 17 تا 0:0 برای صرف غذا مراجعه کنید.

عکس معصومه قدیریان

معصومه قدیریان

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

خوردني ، رستوران

برچسب ها