مرکز خرید لیلیوم کرمانشاه

مرکز تجاری
عکس مرکز خرید لیلیوم کرمانشاه

شهری همچون کرمانشاه، پر است از آثار طبیعی و تاریخی. اما اگر کودک همراه خود داشته باشید، به این دلیل که درکی از مکان تاریخی ندارد، خسته می‌شود. مرکز خرید لیلیوم کرمانشاه با دارا بودن فست فود، رستوران، انواع مغازه‌ها مثل پوشاک کودک، اسباب‌بازی و مهمتر از همه یک شهربازی، مکان بسیار خوبی برای فراهم کردن تفریح کودکان و بزرگسالان است.
پاساژ لیلیوم کرمانشاه یک مجتمع بزرگ و به‌روز می‌باشد که 5 طبقه از همکف به بالا و چند طبقه زیر همکف دارد. لیلیوم معروف است به داشتن مغازه‌هایی که لوازم و پوشاک برند‌های معتبر را می‌فروشند. به همین دلیل باید انتظار بالا بودن سطح قیمت‌ها در این پاساژ را داشت. پوشاک برای زنان، مردان و کودکان، لوازم خانه، لوازم الکترونیکی، اسباب‌بازی کودکان، کیف و کفش و زیورآلات مغازه‌های این مرکز خرید بزرگ را تشکیل می‌دهند.
اگر از بخش خریدنی‌ها که معمولاً توجه بزرگسالان را جلب می‌کند بگذریم، شهربازی دیجیتال در طبقه منفی دو، فست‌فود و برگربار در طبقه چهارم و رستوران سنتی، کافی‌شاپ و سفره‌خانه به همراه بزرگترین تلویزیون شهری کرمانشاه در روف گارن مجتمع با چشم‌اندازی عالی به شهر زیبای کرمانشاه، برای تفریح کودکان و جوانان فراهم است.
آدرس مرکز خرید لیلیوم کرمانشاه در میدان فردوسی قرار دارد. در زیرزمین مجمتع، پارکینگی به منظور آسایش هرچه بیشتر مهمانان مجموعه در نظر گرفته شده است. شما می‌توانید با بازدید از پاساژ لیلیوم کرمانشاه، شبی به یاد ماندنی و خاطره‌انگیز برای خانواده بسازید.

عکس معصومه قدیریان

معصومه قدیریان

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

خرید ، مرکز تجاری

برچسب ها