مرکز خرید ارگ کرمانشاه

مرکز تجاری
عکس مرکز خرید ارگ کرمانشاه

مرکز خرید ارگ کرمانشاه، یکی از معروف‌ترین و پربازدیدترین مراکز خرید شهر کرمانشاه است که در میدان دکتر مصدق واقع شده و دسترسی مناسبی به هتل‌ها و مهمانسراهای شهر دارد و از این جهت، گزینه‌ خوبی برای خرید و گشت و گزار مسافران به ‌شمار می‌رود. این پاساژ، همه روزه از ساعت 9 صبح تا 1:30 بعدازظهر و 4 بعدازظهر تا 9:30 شب باز است و می‌توانید هر وقتی که برایتان مناسب‌تر بود به آنجا بروید و از غرفه‌ها و مغازه‌های پاساژ ارگ دیدن و خرید کنید.
انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچه‌گانه‌ مرغوب و با کیفیت، انواع کفش و پوشیدنی‌های دیگر با قیمت‌ مناسب و تنوع بالا در پاساژ ارگ کرمانشاه پیدا می‌شود. همچنین می‌توانید برای خرید یا تعمیر گوشی‌های موبایل خود به مغازه‌های معتبر مرکز خرید ارگ مراجعه کنید. این مغازه‌ها لوازم و تجهیزات جانبی موبایل و کامپیوتر هم برای فروش دارند و انتخابی عالی برای خرید هستند.
برای کسانی که خرید زیادی دارند یا دوست دارند مدت زمان زیادی را در مراکز و پاساژها بگذرانند، باید بگوییم که رستوران و کافی‌شاپ مرکز خرید ارگ کرمانشاه فضای خوبی برای استراحت و رفع گرسنگی و تشنگی این دسته از افراد دارد. می‌توانید با اعضای خانواده یا دوستانتان به پاساژ ارگ بیایید و پس از خرید برای کمی استراحت به رستوران و کافی‌شاپ طبقه‌ بالا بروید و یکی از انواع غذاهای ایرانی یا محلی موردعلاقه‌ خود را سفارش داده و نوش جان کنید.

عکس معصومه صالحی

معصومه صالحی

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

خرید ، مرکز تجاری

برچسب ها